a twist in my story

breathe in so deep
Breathe me in
I'm yours to keep
And hold on to your words
Cause talk is cheap
And remember me tonight
When you're asleep

a boy like you is impossible to find

jag kan inte förstå det. jag kan inte förstå min känslor, jag kan inte förstå dina.
jag vet inte varför vi gör det så svårt av något som är så lätt.
kärleken är lätt, den är helt enkelt svår. att älska någon är enkelt, men svårt att sluta med.
det är svårt att visa eller få ut sina känslor i ord, fastän man känner det så tydligt.
but if you never try you'll never know, och då blir det så fel. så jäkla fel.
alla har brister, ingen är perfekt. man kan inte låtsas vara någon man inte är.

livet är så jävla svårt att förstå sig på!/e

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar