baby just say yes

jag är i tierp, sen måndag.
blir det ända till söndag, är det inte döläänge så säg?
mitt rum ser... tomt, ut.
allt ligger i kartonger, förutom lite kläder och möbler.
på söndag flyttar jag in, i lägenheten. i järvsö.
jag har kommit underfund med att jag faktiskt älskar tierp.
trots allt har jag levt hela mitt liv här, but it's time to move on.

juste. jag har klippt mig ju, har inte varit så korthårig på åratal. jag sa att hon skulle ta ALLT slitet och det blev 15 cm, alltså 1,5 dec. ojoj.

nu blev det mycket info på liten plats, duttigt.
with all my love/e


Kommentarer
Postat av: linnea

vart bor du i jarse? :)

2010-08-18 @ 21:18:11
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Mikkelmari

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-26 @ 07:48:35
URL: http://mikkelmari.blogetty.com



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar