där jag växte upp och så, märker du hur fort det går?

fifan. det känns som jag har resfeber fast man kan nog mer kalla det flyttfeber, säger man så? flyttfeber, det låter bra så jag kör på det. jag vet att detta är vad jag har velat, men ändå så känns det fel. det känns som om det är så mycket större än vad det är. som om jag lämnar min familj bara för att jag har en lägenhet när jag går i skolan, jag har ju fortfarande en familj som jag älskar och tillhör och dom älskar mig! :bigeyes:

känns så fel att jag kommer vara ensam första veckan.. första veckan på ny skola och i lägenhet. varken mamma eller jonas kommer vara uppe utan dom kommer vara i tierp hela veckan.. patrik kommer jobba till tidigast 9 varje kväll. jag måste skaffa annat umgänge, hoppas att några av mina vänner vill göra mig sällskap. hehe :)

hoppas det känns bättre imorgon. bläää :(

känns som igår.

with all my love/e

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar