fightin' 'til the end

idag har det varit en kämpig dag... för det första så har jag inte haft min dator tillgänglig. stackars mig, skämtåsido. jag är inte databeroende, även om jag kanske får det att framstå som det.. men jag är inte det, hihi ;)

för det andra så har jag varit på jaktaffären i järvsö, helt ointresserad tjej. men vad gör man inte för den man älskar (patrik)? :blush: sen efter det så skulle vi åka till hästberg och där sörru. där var det ju barn och vad jag vet om barn så gillar dom att leka, sparka boll och sånt, och så gillar dom kakor! 

nu har vi återigen varit på hästberg efter att först varit hem och freschat upp oss, för denna gång var vi där på middag. finte, mumsigt också :D så hade jag sen en kämpig stund när vi var till stavsätra och hälsade på mamma och respektive människor, eftersom att jag var tvungen att ta en match mot morsan. hon trodde sig vara starkare än mig, kan ju bara skratta åt henne HA-HA-HA.. ;p

kvällens outfit- 50kg mascara. en trasa jag hittade i garderoben, och så lite hår som växt ut av sig självt bara.

with all my love/e


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar