getting cleaner, gettin nicer!

nu finally är jag nästan klar med min operation städa och möblera om i mitt rum i sidskogen. hihih, har bara tagit ett antal timmar.. okej då, jag har datoriserat lite, och fikat lite, och varit nere och grejat lite osv. you get it. annars har det tagit skit lång tid, på endast tre möbler.. 

först var det en garderob som var tung som tio elefanter. den var nästan orubblig, men det gick tillsist! tog väl några år att flytta den från ena sidan av rummet till andra sidan, ungefär.

sen så skulle jag flytta på en spegel, det tog väl ungefär en timmer eftersom att skruvarna på väggen, som höll fast spegeln alltså, dom var helt cp och den ena var jag tvungen att använda en tång till att skruva med? seriöst, en TÅNG!? men nu sitter den där och ser fin ut, toppen evelina :thumbup: fast innan det hann jag få damp några gånger. 
 sen var det min enkla lilla spegelbyrå, puss på den som var enkel!

nu kommer patrik hem från jobbet och nu förtjänar jag en varm eller nej, kall skön dusch!
with all my love/e


Kommentarer
Postat av: erica

nej! ett kallt dopp i älven! mums :*

2010-08-06 @ 13:02:58



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar