jag ville bara va med dig

hjärter dams sista sång-Lars Winnerbäck    underbar visa! :)

kom på att jag glömde tala om att alla frisörer i bollnäs hade fullt upp, saad :( däremot gick vi i en hel del möbelaffärer och några klädaffärer, men det sög.. varför skriver jag detta, kanske för att jag vill skryta om att min syn var 1,0-1,0-1,0? nej, inget att skryta om. äeh, vafan. ingen idé att jag skriver mer då, snart kommer patrik hem från jobbet. då ville han plocka kantareller, vill jag det? njaeeeh vettefaan..

hihi, trött och uttråkad tjej på jysk..

with all my love/e

Kommentarer
Postat av: erica

nej bada! =) ta med puttrik å ;) inte för att skryta, men jag hade 1,2 1,2 1,5 haha =) shit vad jag kommenterar..

2010-08-06 @ 13:04:34
Postat av: evelina

hm, hon sa till mig att det inte var något fel alls på min syn, att den var så bra den kunde ;)

2010-08-07 @ 22:42:29
URL: http://evelinakb.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar