onsdag 4 augusti, 13.13

oj, jag insåg nyss (när jag skrev rubriken) att tiden börjar dra ihop sig. nu ska jag hinna sminka klart, måla naglarna på händer och fötter, träffa patrik och sätta mig i bilen innan jonas duschat klart. och juste, skriva klart detta blogginlägg, hihi ;)

jag, mamma & jonas ska fara iväg till bollnäs nu och gå i lite affärer, möbelaffärer alltså. klädaffärer finns inte i lilla mini böllnäs, dom har bara åhlens och jc typ. har jag tur kommer vi iväg en sväng till dollarstore. där är det kul iaf. sen halv 5 ska vi alla till optikern, jag ska kolla till körkortstillståndet. och så tänkte jag kika om det fanns någon frisör som har drop in, det skulle verkligen behövas! :o

in a hurry

with all my love/e

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar