sidskogen is the best

åh vad jag gillar livet i norrland! fast jag får lappsjuka ibland, men egentligen är det riktigt härligt. jag längtar till stan, men dit är det ju bara 1½ timme med tåget. livet ute i skogen är för övrigt underbart, man kan vara ensam och bara vara sig själv när hellst man vill. och vad går uppemot det?

en grymt bra sak med att bo i sidskogen är familjekänslan i hela byn, där bor 40-50 pers och alla känner alla. det är toppen, här om dagen när jag och mamma kom hem stod det till och med en blomma på bron där det stod "välkomna som sidskogsbor". den var ifrån några av våra närmsta grannar, och hur bra känns det inte då när en sån sak händer? snacka om att känna sig välkommen, alla borde ha en sån granne!

av någon anledning går det inte att få bort den feta stilen..

hur fint är inte det här då på en skala?

with all my love/e


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar