Tierp

jag är en hemsk storesyster. nej det är jag ju inte, det var internet som är hemskt. det gjorde så att jag inte kunde skriva ett grattis inlägg till kalleboy igår, jag tänkte ju göra det på kvällen. det var inget som internetet där gick med på..

nu är jag i mammas hus och hämtar lite grejer som jag ska ta med mig upp till vårt nya hem. eftersom att vi flyttat men ännu inte har tagit upp  några grejer förutom att jag flyttat en del kläder. så ett hus fullt med grejer har vi still left i tierp. och jag har min pappa m. familj här såklart!

förresten, jag åt tårta igår efter att jag vunnit på hjärter. det firades för någonting på nedervåningen, förvånansvärt nog var det inte jag som fick alla paket. kalle den lilla tjuven snodde min stora dag ifrån min för 7 fjuttiga år. pfffft GRATTIS!

sötis

with all my love/e

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar