you've got a piece of me and honestly, my life would suck without you!

jag sitter vaken nu, trots min trötthet. anledningen till detta är att jag måste vänta till det slår om till den 21:a innan jag kan ställa mammas födelsedagspresent på bordet.. det är det minsta jag kan göra efter allt hon gjort för mig i alla 16 år!

hon har varit:
- underbar
- tålmodig
- fin
- bäst
- snäll
- rar
- uthållig
- stark, på in och utsidan
- omtänksam
- generös
- irriterande
- töntig
- skrattretande
- rolig
- förstående
- tröstande
- kramgo
och så himla mycket mer!
mest och bäst av allt har du alltid varit så KÄRLEKSFULL.

det finns ingen som är lika kärleksfull, fin och förstående som du.
jag beundrar din styrka, din uthållighet och hur du alltid ger allt en helhjärtad chans.
du är helt enkelt bäst, min älskade mamma <3


du är den finaste som finns, alla borde få ha en mamma som du.

with all my love/e

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar