andra december, min kärlek

jag tror inte att någon har missat det men min pojkvän och stora kärlek heter patrik, är 21 år och jobbar som skogsmaskinförare. 

vi hade träffats ett antal gånger men aldrig pratat med varandra då jag alltid känt hans lillebror och några av hans vänner varit storebröder till mina vänner, men på nyår för snart ett år sedan träffades vi och bytte nummer, pratade lite osv. sen började vi smsa och träffas allt mer och mer. helgen den 29-31 januari skulle kim och erica ner till tierp och hälsa på mig och patrik åkte med dem. vi blev tillsammans den helgen och sen dess har vi varit oskiljbara. det är 5 år mellan oss och vi är inte alls lika som personer då han är en skogsmulle och jag är lite av en "stadstjej", vi har aldrig samma åsikter men det är inget som gör något då vår kärlek övervinner det.

nu måste jag till bussen, herrå.

patrik är bäst!

skogsmulle

lika barnsliga iaf ;)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar