en längtan så evig

ja som jag längtar till helgen som ska bli helt underbar med helt underbara människor. på fredag ska jag och min älsklingspatrik åka till Gävle och julhandla, ni vet julklappar och diverse nödvändigt. I ♥ shopping y know. 

efter att vi handlat klart ska vi först hälsa på hans farmor och farfar i gävle sen fara vidare till tierp och hälsa på min familj. efter det far vi ut till en släktträff a.k.a luciajakten som är en tradition i min släkt som händer varje år. en av årets absoluta höjdpunkter om du frågar mig, framförallt för de underbara människorna och att vi alltid tillägnar morfar en speciell stund!

på söndag på vägen hem kanske vi hälsar på min farmor och farfar också :)

där blir vi hela helgen, ingen aning hur det blir med internet eftersom jag för tillfället inte har något mobilt... ska försöka fixa det, annars kan jag ju inte sköta dag 3,4 & 5. nog om det.

3 av de underbara som man alltid träffar där

ringde även oskar som tyvärr inte kunde komma
tråkigt för jag saknar honom så

JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR/evelina


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar