femtonde december - mina drömmar

drömmar kan man definera på olika sätt.

det jag drömmer om natten: jag drömmer alltid mardrömmar. jag tror det är verklighet och blir ofta så rädd att jag kan gråta floder över en dröm jag haft. jag drömmer ofta om att folk jag älskar dör, att det händer mig hemska saker, eller att vissa människor i min närhet visar sig vara riktigt hemska. jag skojar inte heller när jag säger att jag kan vara rädd för en person i flera veckor pga en sak jag har drömt. 
jag drömmer alltid mardrömmar om saker jag fruktar helt enkelt, t.ex. så drömde jag för ett par veckor sen att jag var otrogen mot patrik och jag grät och mådde dåligt över den drömmen i minst en vecka.
dags att önska mig en dömfångare?

mina framtidsdrömmar: jag drömmer om att ta studenten med toppbetyg, läsa vidare till psykolog och ta hand om unga som inte har det bra, på sidan om ska jag vara skådespelerska.
jag vill ha ett sagobröllop i Järvsö, på sommaren. jag ska gifta mig med en man som jag verkligen älskar(helst patrik), vi ska få underbara barn (minst en pojke och en flicka), vi ska bo i ett fint hus & jag ska vara världens bästa mamma och fru!
jag vill också resa mycket, jag vill upptäcka världen och olika kulturer. helst vill jag åka till Indien och Japan/Thailand/kina. jag vill också vara häftig, lycklig och uppleva mycket. jag vill vara någon som folk kan se upp till och vända sig till.

 dream on to clean up your mind
 /evelina

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar