första december, om mig

som rubriken lyder så förstår ni nog att jag ska ta mig an att skriva om mig själv. det kan bli väldigt svårt att samanfatta mig själv i ett kort stycke, let's start.

jag heter Evelina, och är 16 år. jag fyller år den 4de maj, har för nuvarande kort brunt hår men brukar ha långt och blondt. Jag är väldigt omtänksam och alltid glad utåt. på insidan är jag en funderare. jag uppfattas nog ofta som en glad, söt och liten tjej på något sätt.

jag är väldigt utåtriktad och har lätt att säga mitt och prata om det jag vill, detta kan folk uppfatta som illa och kan få mig att bli ogillad väldigt mycket. jag har dock hört från många människor när de väl har pratat med mig att "du är inte alls som jag trodde, jag tyckte inte alls om dig men du är ju jättehärlig." jag är också en sådan som inte tar åt mig av skit som jag själv inte tycker att det stämmer, så om du ska lyckas måste du träffa en tå som redan är öm.

jag är uppväxt med 2 äldre bröder och de 7 senaste åren en yngre bror. mina föräldrar har varit skilda sen jag var 2 år och jag har inte påverkats av det utan tycker det är bra att de är skilda. båda mina föräldrar har en ny respektive som de lever med som jag också ser som mina föräldrar. jag har växt upp i Tierp, Uppland, men nu i somras när jag var 16 och skulle börja gymnasiet så flyttade jag till Järvsö i Hälsingland. Min mamma ska också flytta hit och min extrapappa Jonas bor här i en by som heter Sidskogen. jag bor i en lägenhet i Järvsö C, hehe.

när jag gick i högstadiet var jag väldigt skolträtt och fick långt ifrån de betyg som jag borde fått med min kapacitet. jag är väldigt smart och duktig i skolan, när jag orkar och än så länge på gymnasiet så går det jättebra. hoppas nu att det håller i sig och att jag inte går tillbaka till hur jag var i högstadiet.

det jag gör förutom skolan är väl hushållsysslor i min lägenhet, är med min pojkvän, försöker träna och hålla igång ordentligt, träffar miga vänner, älskar att shoppa och så fort jag får tid över så vill jag spendera den med mina bröder och föräldrar. det är dock inte ofta det blir så.

nu ska jag inte skriva mer, blev ju en hel uppsats ;) puss♥

kort brunt

blondt och långt.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar