sjuttonde december - mitt favoritminne

det är helt enkelt omöjligt att komma på ett minne som är en absolut favorit. men jag tar första gången jag och patrik kysstes ;)

okej. jag och patrik hade smsat mycket och vi hade träffats några gånger osv. men så en fredagkväll så var Patrik i Sidskogen hemma hos Christian och han smsade och ville att jag skulle komma dit. Efter att jag och Erica hade tryckt i oss en panpizza så gick vi dit. De satt där ett gäng grabbar och drack lite grogg och wiskey, så vi satte oss där och pratade lite.

Patrik och Erica satt och skickade fram och tillbaka med Patriks telefon och han skrev saker som "vad söt hon är" osv. Erica gav tillbaka telefonen och hon hade skrivit typ att han skulle prata med mig.. För en gångs skull var jag blyg, hehe ;) Efter ett tag ville jag också se vad de skrev men de sa att jag inte fick veta, fast jag visste att det var om mig. så jag tog telefonen och ville se vad dem skrev, då skulle Patrik ta tillbaka telefonen och han böjde sig över mig och kysste mig :D haha, så mitt första pussminne med honom smakade Wiskey.

Sen när jag skulle gå hem, för jag hade lovat mamma att gå hem före 12, så tog han min mössa och vägrade ge tillbaka den. Efter att han fått en puss igen så fick jag tillbaka den, sweet. denna andra puss finns det ett kort på någonstans på ericas dator, tyvärr han hon aldrig skickat den till mig (uppmaning till Erica att göra det).

och det vara bara en början på vad vi har nu ♥


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar