tjugofjärde december - det här får mig att gråta

det finns en hel del som får mig att gråta eftersom att jag ärvt av min mamma att vara väldigt "blödig".

jag gråter av filmer, fina texter, dumma ord, bra och dåliga minnen, saknader av olika slag och drömmar. jag gråter också när jag tänker för mycket, som när mamma inte svarar i telefonen så kan jag blir skiträdd och börja gråta för jag tror att hon kört av vägen. lite töntigt jag vet, men det får man leva med.

men självklart så är patrik den som lättast får mig att gråta, jag förstår verklgen inte varför man är så sjukt känslig mot den man är kär i. haha, det räcker med att patrik säger till mig att vi kanske skulle göra något annat än att vara med varandra en dag så kan jag börja gråta. jag är sjukt gay.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar