10, älskling tio

tråkigt att om man går in på min blogg genom bloglovin så ser det födjävligt ut.
väldigt tråkigt, om man däremot bara går in på den så ser det bra ut? knäppt.



förresten så har jag och min älskling nu konstant spenderat tid med varandra i 10 månader.
alltså har vi varit tillsammans i 10 hela månader, ändå känns det både som mer och mindre. det känns som mer för det känns som om det inte finns någon som jag känner bättre eler som känner mig bättre än han. det känns som mer för att jag litar på honom, jag litar på honom till 100 %. jag älskar honom som om jag aldrig levt utan honom.

mindre käns det som för att det känns som om det var igår då vi träffades och jag blev alldeles nervös av tanken på att jag skulle till Patrik. nu däremot bor jag hos honom, jag blir istället nervös av att inte vara med honom. när han inte är nära känner jag mig tom, jag känner mig halv. jag är hjälplöst förälskad. det finns bara 3 personer som jag älskar lika mycket, och det är mina bröder. patrik är bäst<3

want this moment to last forever /evelina

Kommentarer
Postat av: erica

haha, ojjj vilken skillnad det var! :o Den såg mkt bättre ut när man sökte dirr =)

2010-11-30 @ 10:23:02
Postat av: Anonym

ja precis :D

2010-11-30 @ 19:15:06



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar