livet i sin fagerhet

galet att jag är så sjuuuukt trött på mornarna nu för tiden, troligen för att det är så mörkt ute.
för övrigt så är allt lika underbart som vanligt i mitt glamourösa liv. jag lever som en prinsessa, som vanligt. mitt liv är perfekt och jag har inga problem med något eller någon, som vanligt. jag är ju som sagt perfekt. väldigt skämtåsido. men inte helt fel, jag är nöjd med mitt liv, jag tycker att jag har det jag behöver men jag lever inte i överflöd.

men bäst av allt, jag har inte bara en utan ett par familjer som älskar mig och dessutom en pojkvän som också älskar mig. ämmu bättre än bäst är det kanske att jag älskar dem, för viktigare än att vara älskad är nog att älska.

varför skrev jag allt detta? en tankeställare bara. som vanligt.

/evelinakb

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar