en fredagkväll som denna

hur kul är det egentligen att ha en morsa då som bestämmer? önskar att jag hade köprkort eller makt över tågtrafiken och kunde sätta tågen vilken tid jag ville, men inte då.

här hade jag planerat att träffa erica, gå på hockey och sen ha myskväll med patrik. sen ringer hon, ja morsan alltså.. här är den dialogen som krossade mina planer för ikväll:

- hej gumman, vi åker om en halvtimme!
- va?! vadå åker?
- ja, till tierp.
- MEN VI SKA JU ÅKA IMORGOOOOOOOOOOON :@ hejdå
- nej vi åker ikväll, vi vill inte åka så tidigt imorgon bitti.

och dom kallar mig morgontrött?! vad sur jag blev. fast egentligen så tycker jag ju om henne. faktiskt. jättemycket, äsch.

-------> hon må se snäll ut men här är hon, the-friday-night-förstörare..

with all my love/e

Kommentarer
Postat av: erica

Mammor <3

2010-10-05 @ 10:15:29



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar