en lång festlighet

oj vilken lång dag det blev igår. middagen och Fredrik Swahn var inte klar förrän 11 och sen så var vi på "efterfesten" och dansade till looking back band (där spelade förresten en avmammasgamlabandkompisarsom hade badat mig när jag var ca 6 månader och vi var i Abu Dhabi)  tills 02.20 då sista bussen gick hem till hotellet.. på vårat hotellrum (simone, my & jag) slocknade det inte förrän halv 4 inatt.

imorse halv 9 steg jag och simone upp och simmade några varv runt poolen innan frukosten. efter utchekning åkte jag mamma och jonas till ikea och införskaffade några nödvändigheter.

nu är jag äntligen påväg hem igen.. ska få umgås med min älskling ikväll :D vi har ju inte träffats sen i fredags :( ;)

söt tjej @ gevalia fabriken, förresten var det gammelfarmors farfar som grundade Gevalia :)

bordsplacering och allt. det var trots allt 250 pers där :p

Fredrik Swahn, han var mycket bättre än jag trodde! :D

jag har systembilder också, men just nu blev det bara mobil..
with all my love/e


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar