solmare luchica.

jag vet att emma redan skrivit det, men det vore synd för mig att inte skriva det. ska jag vara med i järvsö lucia? jag har alltid velat det, sen jag var liten. just järvsös, just för att järvsö är så vackert. just nu känner jag mig inte taggad alls, behöver motivation.

det jag oroar mig för är luciajakten, tänk om jag inte hinner vara med på det då?  inte för jaktens skull, den skiter jag i, men människorna! de människor som man träffar där och ingen annanstans, på jontevallen i väddika.

någon som anmält sig eller vet någon som gjort det? Elina, ge mig respons. och Erica, vi har ju pratat om detta, frågan är om det blir mycket snack och inget bruk.. jag har ingen aning.

hihi, ida olsson var ju järvsös lucia förra året. det var värt en söt bild på henne och mig!

söt bild från sist jag gick lucia tåg.

with all my love/e

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar