tänkte bara berätta.

jag är liiite besviken på mig själv. här har jag gått på diet ett bra tag, så igår var det tjejkväll och jag åt en pizzaslice, dessutom åt jag nötter och drack läsk igår :( sen idag har jag ätit både glass och chokladpudding, dessutom åt jag file och bearneise sås... hur ska detta sluta? jag står inte ut, imorgon måste jag börja dieta igen, jag känner mig mycket frächare och mår bättre då..?! det är ju trots allt väldigt bra att jag mår bra av det och blir äcklad av tanken på godis! :D som sagt så har jag ju godisförbud fram till jul..


with all my love/e

Kommentarer
Postat av: elina din älskling!

Hur kunde du äta bearneise sås? du vet ju hur många kalorier det är X)

2010-10-31 @ 11:36:59
Postat av: Freddis

Känns som att jag har lite samma problem, va skit duktig i två veckor sen sprack det:P usch hemskt!! Det är så svårt man blir så arg

2010-10-31 @ 17:39:24
URL: http://fredrikasimonafalk.blogg.se/
Postat av: evelina

elina: ja jag vet men blev bjuden på middag hos mamma :(



fred: ja, men jag tycker ändå inte det är så svårt när man väl kommer in i det :D

2010-10-31 @ 18:02:17
URL: http://evelinakb.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar