får mig att vilja gråta

tyvärr så vet jag att det inte är värt det..
här åker man 40 mil, 40 jävla mil mest för en sak. att få träffa människor man saknat och förr träffat varenda jävla dag men nu inte på 3 månader, känns verkligen som om vissa inte kunde bry sig mindre.. ååh jag blir så jävla less! när skulle någon inse att det är värt att bry sig?

jag borde bry mig mindre... det borde jag, men jag kan inte. jag saknar för mycket, men jag får väl leva med mina förändringar. jag får väl helt enket vänja mig vid tanken att aldrig mer få se er.. men vad gör väl det, verkar ändå bara som att jag bryr mig? jag känner mig bara så jävla tom.
isa är guld♥

/e

Kommentarer
Postat av: Isa

jag älskar dig <3

och det ordnar sig, med lite tidigare planering så fixar vi ihop alla, jag vet att dom vill :)

2010-09-12 @ 20:42:49
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

3 månader är ingenting när man vet att man någon gång kommer att kunna träffa personerna ändå. Ingenting!

Och att ingen bryr sig,eller ja isa bara tydligen? kanske skulle ha vart lite bättre om någon hade kommit med förslaget innan eftersom att man kan ha annat planerat...

gjorde ont att läsa inlägget, det va nog det jag ville ha sagt.

2010-09-13 @ 22:05:49



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar