hiss och diss

tänkte bara vara lite cool nu för att.. ja för att jag är cool helt enkelt! hehe

# KÄRLEK, tänk dig att det finns en speciell person som kan få dig att må så bra vilket humör du än är på.
# MAT, jag älskar mat. då är det väl inte så konstigt att jag vill hissa något så gott?
# CHOKLAD, det får en alltid att må bra. hehe typ
# MOTION & TRÄNING, det får en att må bättre emotionellt och man blir snygg
# CAFETERIAN, alla skolor borde införskaffa en. då slipper man vara hungrig
# MIG SÄLV, kände bara att jag ville vara snäll mot mig
# SNYGGA POLARE, dom är störtsköna att umgås med. examples= Stek och klassis

¤ LÅNGA SKOLDAGAR, man hinner hungra ihjäl innan dagen är slut.
¤ CHOKLAD, det är så gott och beroendeframkallande
¤ MOTION & TRÄNING, det är så jobbigt och svårt att ta intiativet.
¤ GNÄLLIGA TANTER, de är jobbiga.
¤ NÄR MAN VILL DUSCHA OCH DET INTE FINNS NÅGOT VARMVATTEN
¤ NÄR POLARNA RINGER OCH MAN INTE KAN VARA MED DOM
¤ NÄR ROLIGA SAKER HÄNDER UNDER SAMMA TILLFÄLLE
¤ ENSAMHET, jag saknar min mamma och pappa och min familj
¤ FOLK SOM TROR ATT DOM ÄR BÄST, på något speciellt fast dom egentligen har fel helatiden.
¤ SNYGGA POLARE, du ser snyggare ut bredvid fula polare

nu ska jag motionera..
with all my love/e

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar