med några extra kilo

gudarsskymning vad duktig jag är! tror jag är sveriges duktigaste 16åring :rolleyes: haha skoja! men jag har tvättat 2 maskiner, städat lägenheten, lagat & ätit mat, skrivit klart religionen och a gud vet vad.. hihi ;) nu ligger jag här i mina rosa hellokittybyxor, en bra bild:

jaja, men faktiskt. igår promenerade jag 4 km i rask takt och idag tog jag i min ilska på mig skorna och gick ut på en 30minuters promenad. i denna stund har jag också bestämt mig för att sluta med godis (undantag när det gäller choklad under mensvecka och undanflykttillfällen). jag ska också börja motionera, allt detta för att det märks på min kropp att jag lagt på mig ett antal kilo. tro mig det är inte kul! ska jag utomlands vill jag slippa skämmas.

den här gången ser jag faktiskt fram emot att göra ett försök! :D

with love/e


Kommentarer
Postat av: elina din älskling

jag kan hjälp dig;D du får ta å följa med på mina gå/ spring turer:)

2010-09-07 @ 22:15:20
Postat av: erica

tror att vi är två om att dehöva gå ner några kilo... Vill ju inte skämmas för att gå i bikini utomlands! :o <3

2010-09-08 @ 10:51:10
URL: http://ericaling.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar