that we never do is say goodbye

vissa dagar känns som de värsta.
vissa som de bästa.
om man kunde välja på morgonen att skippa en dag så vore det toppen.
vissa dagar känns verkligen inte värda att plåga sig igenom.
ibland är allt underbart och man flyger på rosa moln.
allt kan vara så underbart och man vill leva hela sitt liv i just denna sekund.
allt kan vara så bra, sen blir det helt värdelöst.
ändå kommer jag aldrig ha mod att ge upp det jag har, det vi har.

du är det finaste och det bästa som finns, Patrik.
jag älskar dig mer än jag någonsin älskat och jag lever i nuet som om det aldrig skulle ta slut.

denna bild är ett slag i mage på mig själv, men det skiter jag i. 2 år gammal bild.

with all my love/e

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar