xtrafik äckel

just nu hatar jag xtrafik.. dom som alltid varit så snälla mot mig, förutom någon gång i vintras när jag skulle upp och jobba. men shit the same, just nu är dom iaf dum i huvet. alla tåg mellan bollnäs och ljusdal är inställda så jag kan inte ta mig ner till tierp nu eftersom att dom är så dumma så att dom sätter avgångstiden på ersättningsbussarna 20 minuter innan tåget skulle gått? hur dum får man va? gå ut med information förfan!

tur som jag har så har jag Elina som kommer och är med mig till nästa kommer, hon är så bra.

underbara ängel. tårtan är gon sååå värd!

with all my love/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eve! love you ,tack! <3 klart jag underhåller dig:) <3

2010-09-24 @ 14:47:33
Postat av: evelina

puss på dig vaa! :) <3

2010-09-24 @ 15:24:13
URL: http://evelinakb.blogg.se/
Postat av: erica

information? hur skulle du ha märkt det om dom skulle satt upp skylt på station? =)=)

2010-09-24 @ 22:45:55
Postat av: evelina

men dom måst ju informera om att det är ersättningsbussar och att dom går tidigare.. annars är det ju onödigt att ha bussarna för på hinner ju ingen med dom. dom borde ju åtminstonde säga något i högtalarna

2010-09-25 @ 01:40:21
URL: http://evelinakb.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar