en lägesuppdatering, eftersom att jag oftast inte uppdaterar om läget

Tosdag: lämna älskade tierp, som tur var träffade jag självaste storfalken på bussen, det var inte direkt bottennapp! shoppade lite med fellan sen gick vi och grillade med folk till jag åkte hem för att mysa med min älskling!

Fredag: Har varit till bollnäs med miss patti, efter middagen for han på möte och när kim och markus åkt blev jag lonely left. hoppas patten kommer hem snart..

Lördag: Vi ska ta med våran fina bebi på utställning och se vad de gråhåriga gubbarna tycker om honom (spelar ingen roll för han är världens finaste vilketfall). Sen blir det dax för grillning och fira Valborgsmässoafton med fint folk.

min söt poppe! ♥ han älskar mig, även om det inte visas på bilderna..

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar