a twist in my story


efter en dag med shopping är jag återigen på väg till järvsö, för vanlighetens skull. jag sitter och funderar och inser hur konstigt det är, alltihop. järvsö är fint, men när jag varit i Tierp inser jag hur mycket jag saknar det. mina vänner, mitt jag, mitt liv och allt. men när jag bodde i Tierp längtade jag bara till Järvsö.

livet är så komplicerat som melissa horn säger "jag önskar jag var en sån som inte tänker alls" för så känner jag också ibland. tankarna flödar över och blir för mycket för mig. jag är inte samma jag, och jag har inte vetat det förr men jag trivs i Tierp.

bla-ha bla-ha osv. osv.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tierp saknar dig också :)

2011-08-28 @ 21:27:38
Postat av: evelina

åh hillevi <3

2011-08-29 @ 17:36:52
URL: http://evelinakb.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar