can't you see?

det är konstigt hur allt ska börja låta och hålla på precis när jag går och lägger mig. varje kväll.

precis när jag går och lägger mig så är det minst 500 godståg som åker förbi järvsö, 150 meter utanför mitt sovrumsfönster. fönstret måste vara öppet för annars blir det för varmt för patrik, medan jag fryser. kranen i badrummet börjar droppar också och när man äntligen stängt av den blir det så tyst att man hör klockan "tictac tictac".. sen kommer alla dumma 15 åringar på att de ska ut och åka på sina trimmade (ej ljuddämpade) mopeder, precis när jag gått och lagt mig.

sen kommer grannarna på att de ska tjaffsa utanför mitt öppna fönster när jag ska sova.. är det ingen här i järvsö som förstår att människor behöver sömn och att man kanske kunde vara lite tyst på kvällen?

hehe, skämtåsido, men inte konstigt att jag har svårt att somna.. visst?


Kommentarer
Postat av: Sabina

Du har helt rätt! Kanske lättare sagt än gjort, men du har rätt :)

2011-08-11 @ 16:21:28
URL: http://sabinahamlin.se
Postat av: Erica

Sv; men du vet väl att det finns en till svart katt som vi nästan inte ser skillnad på mellan han och Mogge? =) Som håller till vid Nina&Anders och Stefan =)

2011-08-11 @ 16:35:19
URL: http://ericaling.blogg.se/
Postat av: Erica

sv; nee inte helt, men det finns en långhårig, svart katt som ingen äger och är så gryyymt lik Mogge. När jag och Kim åkte förbi Nina och Anders så såg vi den och trodde det var honom, så kom vi nedanför oss så satt han på ängen! Sjukt lika! Men är ju inte helt 100 på att det inte är han såklart! =)

2011-08-12 @ 22:01:33
URL: http://ericaling.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar