even if it hurts

jag vet inte om jag är glad eller ledsen. om jag är lättad eller tyngs ner. troligen alltihop. LÄNK till vad jag syftar på.

mitt fina lila rum med min underbara stora garderob, huset med alla minnen. vart ska jag nu förvara dem om de inte kan ligga kvar där och vänta på mig för att sen hoppa in i mig när jag kommer? vart ska vi bevara våra hemligheter från förr och vart ska vi ha vårt högkvarter från vår tid. vem ska se till att alla kojor håller sitt skick och hur ska det klara sig utan våra skrik skratt och bråk.. vem ska nu klippa gräsmattorna efter att gräset redan blivit allt för långt? ingen annan kan ta över gräsklipparnissarnas gräsklipparskola som alltid hållit till där. vad ska vi med pengarna till?

mitt hus, mitt hem. sagolikt

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar