en dag som denna

precis som jag skrev igår. allt är så bra nu, jag är glad och allt går as bra. våran Historia/Svenska redovisning blev ett MVG, skönt att ha det gjort och bra gjort med tanke på tiden jag faktiskt la ner. nästa vecka ser jag fram emot, eftersom att jag egentligen gillar prov.

Torsdag: fotografering, skola, lucia övning, lussning i ljusdal
Fredag: Lussa Mekanotjänst 09.00, Sparbanken 10.15 och ICA 16.00, tjejmiddag, Hockey, Condis
Lördag: Lussa på alla äldreboenden & Folkan, 70 tals fest
Söndag: Lussa på Järvsöbaden 13.00, Kramsta 14.00, Kröning i kyrkan 18.00
Måndag: skolan, geografiprov
Tisdag: Spanskaredovisning & läxförhör, träna
Onsdag: Svenskaprov, Historiaprov & Matteprov, sceniska
Torsdag: skolan, Träna
Fredag: Geografiprov


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar