santa fell asleep

typiskt julaftons dilemma: först kan man inte logga in på facebook utan att få se ca 500 helt opersonliga god jul hälsningar, när alla insett hur ovärt det var att skriva och folk börjar tror att man kan pusta ut så kommer snilleblixten att "alla på facebook vill nog veta exakt vad jag fick i julklapp". svaret är nej, du hade fel. om någon vill veta frågar den dig, sluta upp med att fylla alla ointresserade människors nyhetsflöde med sånt som ingen bryr sig om, punkt.

GOD FORTSÄTTNING (nu vet inte du om du ska ta åt dig, eftersom att jag inte specificerat mig så du har ingen aning om jag menar det till dig. det är det ingen som vet förutom jag själv, alltså en totalt värdelös lyckönskning!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

God fortsättning Evelina (den va BARA till dig hihi)

2011-12-25 @ 18:17:51
URL: http://jennylindstrom.devote.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar