tog av isa, som tog av madde. TEST

1. Det första du tvättar i duschen? alltså, sköljer kroppen först men schamponerar håret först.
2. Gillar du kaffe? mums
3. Hur mår du just NU? helt okej, är nere(egentligen mår jag bra).
4. Skriv det första du kommer att tänka på, på din partners sista bokstav - Kvinnlig
5. Berätta om din senaste dröm - haha, jag drömde att jag var med Linnea Petterson, en tjej jag knappt känner, och att vi planerade en massa saker och att hon ville att jag skulle börja spela fotboll och massa saker. det var galet!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nej :)
7. Vad vill du ha just nu? en större tv, en flottig takvåning och en skoter, och sommar och massa MVG'n och juste, en massa annat!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? ja, när jag skröt för min kusin om att jag kunde för ca 8 år sen.
9. Biter du i din glass eller slickar du på den? olika :)
10. Använder du smileys? si senor
11. Har du träffat någon kändis? japp!  fast markoolio vore ultimat
12. Gillar du keso? japp, carolina har lärt mig
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? no stress, som vanligt
14. Hur många länder har du besökt? norge, spanien, sverige, england, egypten och så fler när jag var liten.
15. Är dina föräldrar stränga? inte just nu, de var mer när jag var yngre och olydig. nu är jag en svärmorsdröm ;)
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? JAAAAAAAAA!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? det gör det säkert
18. Brukar du hyra film? nee
19. Var kommer du vara på lördag? är hemma hos patrik nu, ska kanske till sidis senare
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? via media
22. Vad åt du till lunch? makaroner och falukorv
23. Har du lockigt hår? nej, bara när jag flätat
24. När grät du senast? igår :)
25. Har du gått in i en vägg någon gång? japp
26. Favoritårstid? Sommaren!
27. Vem höll du senast i handen? pätii
28. Sover du med TVn på? ne
29. Tycker du att du är lång? helt okej kort. 157,5
30. Är du mörkrädd? aaoo
31. Gillar du ditt liv just nu? helt ok, saknar mycket förflutet också.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? si senor
33. Har du bra syn? si senor, sämre på vänsta, om nån undra
34. Var är dina föräldrar just nu? mamma är i sidis, jonas också, pappa och kristin har jag ingen aning om
35. Vad har du på dig just nu? tights och underställströja
36. Vad var det senaste du köpte? tuggummi
37. Hatar du mer än 3 personer? ne
38. Använder du sushipinnar? Ne
40. Äger du ett vapen? kniv och gaffel
41. Gillar du ditt hår? inte så värst just nu :p
42. Vad avskyr du mest på din kropp? min knubbighet :)
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? jag pratar mest med mamma, men alla är lika bra <3
44. Hur ofta använder du MSN? nevör
45. Vem prata du med senast på MSN? sticken, från patriks msn

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar