kör så det ryker, morsan e okej

tjenare bloggen. idag är jag i skolan igen, skulle ha värsta stora redovisningen men när jag kom tillbaka var resten av min grupp inte här så jag fick skjuta upp det en vecka. klockan 15.00 ska jag ha utvecklingssamtal och mamma (som förövrigt är nyhemkommen från Riga, där hon varit med sin fästman) ska vara med över telefonen. ja ni vet, dagens nymodigheter. dessa telefonmöten och exklusiviterer på jobbet i storstan har gjort henne riktigt modern. vi får se om en sån sak kan accepteras här i forna Norrland, vi är ganska konservativa här. men vad gör man inte för mammsen. 16.15 har jag TEATER, wiiihooooo. ja, Tv'n är också för modern, biografer och sånt vad är det? här kör vi på levande teater.

för du har alltid gjort allt för mig.

Kommentarer
Postat av: resume writers

Jag gillade den här bloggen hoppas jag att jag kommer att läsa den nya publikation




Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar