mitt hjärta blöder

det gör ont i mitt hjärta att behöva säga det, men jag har bara ett avsnitt kvar nu av säsong 2 på OC. säsong tre kommer jag troligen inte få på ett tag, så det är tveksamt om jag överlever. jag hänger på en skör tråd nu hörrni...

för att njuta till fullo av denna sorgliga stund har jag laddat upp med peach-mango-te och honungsmelon, hoppas jag får njuta! inte som sista i ettan att jag gråter sönt, för då kommer jag inte kunna sova på några nätter :( synd bara att Caleb dog igårkväll, jag gillade honom fast han var så elak mot älsklings Ryan.

så fina!

Kommentarer
Postat av: Freddelie

Åååååh förstår du nu varför jag älskar det så mycket, sitter faktiskt och kollar på det nu:D:D

2011-11-02 @ 12:06:28



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar