En annan av dagens tankar

Å vad jag vill kräkas på ALLA som under senaste veckorna nämnt Brynäs på Facebook, vi har fattat att dom var i final, vi fattade att dom var värdelösa nog att gå från 3-0 till 3-2 och vi fattade att dom trots allt tog guld!

Istället för att kolla på matchen ikväll har jag promenerat, druckit te och umgåtts med min fina felicious. Och nog kan jag säga att det var 100 gånger bättre än att spendera ytterligare tre timmar åt en tråkig hockeymatch! Pussdååå

Detta finger är till brynäs!


Kommentarer
Postat av: Erica

Med "detta finger" vet vi att du menar tummen!

2012-04-19 @ 23:50:14
URL: http://ericaling.blogg.se/
Postat av: evelina

jag hade lagt upp en bild när patrik pekade FU men han blev sur då..

2012-04-20 @ 09:39:06



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar