Intressanta faktum från dagens tankar

•Idag när jag såg mitt bakhuvud i spegeln var det tur att jag visste att det var jag, annars hade jag absolut trott att mamsen var på besök.

•Jag insåg idag att det måste vara väldigt jobbigt att vara förkyld när man har glasögon, de immar igen när man snyter sig.

•Det står en del vettiga saker i Bibeln, t.ex "alla floder flyter mot havet, men havet blir aldrig fullt. Dit floderna har vandrat vandrar de alltid på nytt."

•Historieuppgiften jag skriver är sjuk, men jag har nästan kommit en bit.

•Jag ska koppla bort mitt sociala liv denna vecka för att plugga och jobba. Jobbar fredag-söndag i helgen och ska definitivt plugga all övrig vaken tid (och kramas med mamma).

•jag vill ha kaffe, nu helst. Orkar bara inte gå iväg och fixa det. Borde äta middag också, men måste plugga..

•klockan var visst asmycket.


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar