svar på de frågor jag fått

Är du öppen när det gäller att diskutera frågor som sex och liknande? :)
det beror helt på vad det är för frågor. pratar jag med mina vänner är vi väldigt öppna, men såhär offentligt är det mer begränsat.

Hur ser du på dina spenar, tycker du dom är fina, är du nöjd med dom?
spenar är fett snygga, vill bara snutta på dom.
 
Vilka är dina favorit butiker och hur mycket pengar lägger du på kläder i månaden ? :))
jag brukar handla kläder för allt från 0-2000 kr i månaden. beror på tid och humör, jag tröstshoppar gärna (speciellt i hm's internetshop) annars gillar jag Cubus, Gina, HM o.s.v.

Brukar du festa ofta?? :D
nej inte så ofta, det går i perioder. jag går på fest när det är en fest som jag vill gå på, men jag föredrar hemmafester med mina närmsta vänner.

är du nöjd med din kropp? :)
Precis som alla andra vet jag om att min kropp inte är perfekt, speciellt inte nu när jag inte fått träna på hela vintern. jag är dock inte den som går och blir nojig, utan försöker se det jag gillar med mig själv.

Hur nära står du och dina bröder varandra ? :)
Jag och mina bröder har som de flesta andra syskon växt upp ihop och framförallt Oskar är den enda som jag bott ihop med hela min uppväxt. Det skapar ett speciellt band och jag skulle kunna prata med mina bröder om vad som helst bara de inte var så oseriösa hela tiden. Eftersom att jag inte bott på samma ort som Wiktor sen jag var 12 oskar sen 15 och kalle sen 16 så är det svårt att träffas ofta, men jag hade gärna gjort det.

Kalle är den av dem som jag träffar och pratar med mest och han ringer mig också så fort han är ledsen och vill prata om saker, det är jag väldigt glad över!

om du fick leva om ETT minne, vilket skulle det vara då? (om du ens vill göra det xD)
Jag önskar att jag kunde återuppleva högstadiet, så att jag kunde ändra på hur jag betedde mig mot vissa personer och istället få dem att förstå hur mycket de betyder för mig. Jag skulle återupplevt tiden med världens bästa klass och bara njutit och tagit vara på tiden, vilket jag inte gjorde tillräckligt när jag hade den.

Dom där freddan, isa och emma verkar intressanta, vilka är dom? :)
Freddan, Isa och Emma är mina bästa vänner. tillsammans med några andra trogna kompanjoner. Det är tre väldigt intressanta tjejer och jag skulle inte byta dem mot något i världen!

Hur lärde du känna Cecilia och är ni bästavänner ? :)
Cecilia och jag har lärt känna varandra genom våra familjer, första gången vi pratade var den 19 februari för herrans många år sen när hennes familj var och gratulerade Jonas. Hon är en av mina bästa vänner, ja!

Vilken linje läser du?
Jag går Samhällsprogrammet med samhällsinriktning, alltså en massa SO.

Hur gammal är din pojkvän?
Patrik är förr 89, alltså fyller han 23 år i år.

Vad är Hascha för något?
Harsa* är ett ställe mellan Järvsö och Sidskogen, det är ett vinterparadis med en av Sveriges bästa längdskidsanläggninar. Det är också vandrarhem och restaurang (där jag jobbar) och kan ge dig den vackraste naturupplevelsen någonsin.

Varför är du så underbar? :D
(Eftersom att jag vet att Isa skrivit den här frågan blir jag inte för till mig). jag försöker att alltid möta folk på ett glatt sätt och att inte dömma någon jag inte känner. Jag ger alla både en första och (oftast) andra chans. Jag har blivit uppfostrad på ett bra sätt och har växt upp till en empatisk person.

Har du en pulla?
Nej, Jag bara låtsas att jag är tjej.

Har du haft sex?
Ja, jag tror inte att det förvånar någon heller eftersom att jag är snart 18 år, har haft två längre förhållanden och inte är särskligt religiös.

that's just me


Kommentarer
Postat av: Isa

Åhh, du är bäst! Haha lägg av, jag tycker du är underbar!! :)

2012-02-18 @ 22:44:13
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-19 @ 17:44:54
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar