tänker inte växa upp

sitter i skolan och rensar lite. rensar lite bilder, lite arbeten, lite av mitt liv. mitt långa liv. tänk er, snart har jag tagit mig igenom 18 långa år, mina enda som barn. sen då? dags att bli vuxen, dags att sluta krypa upp i mammas famn och mysa, dags att klara sig själv och inte få skjuts, pengar och omtanke?

Nej, så vuxen tänker jag inte bli.. jag ska fortsätta vara mammas bebis och fortsätta beté mig som 11, för jag VILL INTE BLI STOR. nu är lagom, men inte mer. samtidigt som jag jobbar, går gymnasiet, bor själv, lagar mat,städar osv har jag fortfarande möjligheten att komma hemoch vara barnslig eller krypa upp hos mamma, vara pappas lilla flicka eller liknande. det är också så det ska vara!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar