några sanna lyrikrader

even an angel can end up falling
don't you cry because you're crawling

flames to dust
lovers to friends
why do all good things come to an end?

om du älskar mig kommer jag lämna dig
men om du lämnar mig kommer jag älska dig

be careful what you wish for
because you just might get it

jag har lärt mig att längta är bättre än att ha
för man saknar inte sånt som man har

noone else can speak the words on your lips

feel the rain on your skin
noone else can feel it for you
only you can let it in

det kommer alltid att finnas en hand för dig någonstans
du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam

en gång i livet möter du nån
som ändrar det som sker
som ändrar allt du ser

det är bättre att leka med elden och bränna sin hand
att älska och förlora
än att inte ha älskat alls

jag duschar men samvetet det sitter kvar


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar