Ansökan för omtanke

Jag är super duper duper sjuk, blev det idag. Har ont i halsen, näsan och huvudet och mår inte alls bra. Stackars mig. Ändå så sitter jag i skolan och väntar eftersom att den sista lektionen var den mest intressanta och jag vill verkligen gå på den. Är det någon där ute dom vill tycka synd om mig eller överösa mig med fina ord och sånt som får mig på bättre humör? Känner du dig träffad så är det helt okej att på något möjligt sätt höra av dig och ge mig all din kärlek, har hört att sånt kan bota. Tur att jag redan hade tid på sjukan imorgon.


Kommentarer
Postat av: jenny

du är så het så att solen känns kall i jämförelse. lite kärlek iaf. hihi puss älskar dig

Svar: tack, du är underbar min sköna! <3
Evelina

2012-11-08 @ 15:46:21
URL: http://jennylindstrom.devote.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar