Handyman

Hittade ett par jeans som jag köpte för ett halvår sen kanske som var alldeles för långa och dessutom stora, kände att jag ville göra något åt det så jag sydde och klippte lite. När jag var klar med dem hittade jag en gammal kavaj som också kunde behöva en liten makeover så jag sydde iordning den lite också, duktig tjej!

Inte nog med det så har jag hunnit med ett barnkalas och skola idag också. Trots att jag klev upp svintidigt ska jag nu sätta mig och plugga också, jag är ju fantastisk. Sånt som händer när man är ute i skogen hos mamsen och bara har en massa tid över :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du funderat på att fölänga din kropp nån gång? det finns olika operationer som kan göra en längre:) ett tips bara!

Svar: frug, bara för att du är som ett höghus behöver inte alla vilja vara det. men jag kan överväga ditt tips om du överväger att skära bort ditt elfte finger, det ser fult ut när det sitter där.. puss
Evelina

2012-09-14 @ 23:14:59



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar