Like a knife

Ligger som vanligt och har svårt att somna. What to do, What to do? Livet för mig dit det vill att jag ska och för min egen del är det väl antagligen bara att flänga med. Längtar bort, bort från allt. Att alltid se mörkret bakom ljuset funkar inte längre, jag behöver lugn och harmoni. Jag behöver vara fri och lycklig. Precis som alla andra antar jag. Men jag kan inte vara som alla andra, det dödar mig att vara en i mängden, medelmåttig. Jag måste vara jag, synas för den jag är. För mycket stress tar dock kol på mig och gör att jag inte alltid kan framstå som superglad, det är för svårt att alltid dölja det som finns inuti.

Du får vara hur du vill, jag kommer vara mig själv.
Finns ingen anledning att ändra mig för dig.

Går sönder utan er


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar