Morgonens dilemma

Igår höll min näsa på att gå av varje gång jag gick i trappen, det var troligen någon av mina grannar som lagade lutfisk med dill och kiss touch. Haha, tänk om det luktar i hela trappen när jag lagar mat också och folk tycker att det stinker? Näe omöjligt eftersom att jag bara lagar god mat. Fast iofs, när tanterna i trappen bakar så luktar det nybakt i hela trappen, det är ju bara trevligt. 

Jag önskar ändå att tvättstugan var i min trappuppgång, inte bara för enkelhetens skull utan också för lukten. Där tvättstugan är luktar det alltid nytvättat i porten medan min trappuppgång fylls med diverse olika dofter av tantmat eller annat som lagas/pågår i lägenheterna... Ska tänka på det när jag flyttar, hehe "viktigt kriterium, tvättstuga i samma port". 


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar