Jan. 22, 2013

Idag satt jag och tänkte, no shit tänker ni nu. Men jo, jag satt och tänkte på hur fina människorna jag har runt mig dagligen egentligen är.

När jag skulle flytta till Järvsö var jag så himla rädd. Rädd för att komma till nytt, rädd för att ingen skulle tycka om mig osv. Det vanliga. Inte kunde jag ana då att jag skulle komma in bland de vackraste av själar, att dessa människor var så bra. För vilken tur jag har. Kan inte längre tänka mig att mina fördomar och ogillningar om dessa personer stämde. Tack för att ni lägger guldkant på min vardag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss vad jag tycker om dig!

Svar: hehe, tror att jag tycker om dig med anonym :) <3
Evelina

2013-01-22 @ 20:23:49
Postat av: Anonym

Din fränaste vän säger puss

Svar: tack fellan, pussis <3
Evelina

2013-01-23 @ 10:25:00



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar