May. 05, 2013

Hejsan. Whats up? Jo här får du se.

Jag hade en superrolig personalresa torsdag-fredag.

Fredag kväll var jag och gjorde en historisk undersökning och hälsade sedan på mamma och åt tårta.

Lördag fyllde jag år och firade med min underbara älskling, fick inte bara en stor underbar blombukett utan också ett armband från Tomas Sabo. Han hade lånat en stuga och vi badade jacuzzi, grillade, bastade och drack champagne och lite rött.

Idag har jag varit tur och retur ner till familjen i Tierp och firat mig själv, underbara, älskade familj. På tåget blev det pluggeri och på vägen hem mötte jag min felli så vi samåkte. Fina vännen.

På onsdag åker jag med ett gäng sköna lirare till Rhodos på studentresa och oj vad bra vi ska ha det! Innan det- plugga skiten!


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar