Om du vill bli min fru

I morse åkte mina flickvänner/bästisar/sambos/w-e till Thailand. De lämnade mig hemma, i tre veckor. Detta innebär att jag inte har någon att dela livet med, i tre veckor. En vidare utveckling kan vara att jag blir öppen för förslag, så länge de inte innehåller knark eller andra onödiga/olagliga handlingar. 

Så alla som jag känner eller borde lära känna kan ju höra av sig om de är ensamma, ute efter en ny polare, uttråkade, sugna på att hitta på något eller bara tycker att jag är snygg osv, hehe.

Jag går med på allt ifrån att klättra i berg till att laga mat eller bygga pussel. Hejdå allihopa, jag antar att vi hörs eftersom att alla nappar på denna text. Puss och kram 
Så här ser jag ut när jag är nyvaken och säger "tjena"

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar