Twitr

Jag har under en längre tid vägrat att skaffa Twitter, denna vägran pågick under hela gymnasiet och även något år på det. Efter det bestämde jag mig för att jag verkligen behöver en Twitter, jag har ju nämligen ofta så himla mycket viktiga och otroligt humoristiska tankar att bli av med. När jag väl försökte mig på det för ett gäng månader sedan insåg jag att det inte gick, någon annan hade nämligen stulit mitt alias -evelinakb. Tänkte att alla mina fans och andra beundrare skulle slippa förvirringen, jag är ju faktiskt THE evelinakb så detta skapade ett stort dilemma i mitt liv. 

Det jag ville komma fram till var att jag nu tagit steget ändå och trotsat min identitetskris, använde ett av mina andra nics - evalenababe så nu vet ni vart ni hittar mig. Pussen och kramen då

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar