110214 - träning, jobb, espana

Fy satan var mina muskler kommer värka imorgon, haha kanske inte ens tar mig upp ur sängen. I morse när jag vaknade var inte träningsvärken snäll, imorgon kommer den vara ännu värre. 

Idag har jag jobbat den sista bokade dagen på dagis och imorgon ska jag till finaste Alicia igen, det var en hel vecka sedan jag träffade henne nu. Haha, inom en veckas tid har jag varit på fem olika jobb, känns bra. Det är bara ca två veckor kvar tills jag och Cecilia åker till playa del sol och njuter av sol, värme, bad, drinkar och hotellfrukost m.m och endast 6 veckor tills jag och mina två flickvänner flyttar till costa del sol. Spännande som satan va?! 

Nä nu är jag så slut, godnatt. 




Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar